Sunday, March 6, 2011

Sesat Di Putrajaya..

Kelakar kan??

Huhuhu..itulah hakikatnya..AKU SESAT nak cari Alamanda..gara2 nak hantar stok susu ke kakak aku..

Ke Putrajaya aku ikut LDP..so ikut je ler sign yg ada tulis Putrajaya..byknya simpang..semua tunjuk arah ke sana..aahh redah je lah...

Carik sign ALAMANDA..takda pun!..pusing2 lah..bukan senang aku nak turun sini..ikut je kaki yg tekan pedal minyak..sib baik ada teman..bwk anak buah 2 orang..

Tempat pertama aku lalu sini...(ihsan gmbr dr en google)

perrgghhh..cantiknya jmbtn nie..first time lalu tu..terpegun kejap...

Teruskan tekan minyak..still x nmpk sign Alamanda..

Tempat sesat kedua..(google gak!)

Tak bole jadi nie..x jumpa2 tmpt yg dicari..called my sis..dia kata kat Prescint 1..my mission carik signage tulis Prescint 1..

About 15 mins..baru jumpa sign Alamanda..adussss..susahnya..x lama lepas tu..yeay!!!! jumpa dah! (google juge..)

Seronok bila dah jumpa tmpt yg dicari..2nd mission carik parking plak...

Kete dah parking..kena snap pic ni..coz aku selalu lupa tmpt parking..

Jln2 di Alamanda..sambil carik my sis..jumpa pun..we met at Reject Shop..

Kitaorg end up dinner kat Pizza Hut..kali ke 3 mkn pizza utk mgu nie dan semuanya org belanja..thanks!!

Korang mesti ada pengalaman sesat kan..kadang2 sesat itu penting coz the next time kita pg tmpt tu..kompem x sesat lagi..tp aku kdg2 2-3 kali pg pun sesat juge..tp xpa krn ada pepatah mengatakan 'Jauh perjalanan luas pemandangan'..

3 comments:

  1. sampai jambatan???????????????????????????????? gile sesat weyh ahahahhaha

    ReplyDelete
  2. Hahaha..x paham ur direction..:)

    ReplyDelete