Tuesday, March 1, 2011

Hariku Yang Serabut...

Tak tau la knp dgn aku ari ni..memang serabut..serabut kepala otakk..agaknya kesan internal audit semalam kott..lantaklah..mmg mcm2 dlm kepala otak nie..patutnya lps kena audit boleh relax2..relax kebendanya..byk benda nak kena settle b4 external audit end of this March...huuuuuuuuuuuuuuuuuuuwaaaaaaaaaaaaaaaa..rasa nak nangis jerrr!!!!!!!!!

Tgh kepala berserabut..sorng mmbr cal kata nak belanja..ilang serabut jappp..dia ofer McD tp dtg akunya ngada2..aku mtk dia blanja pizza..dah lam ngidam pizza..dia setuju..yess!!!..x tau la lam hati dia sumpah seranah aku ker kata demand plak..:)

Lunch pizza le hari ni..pergghh..x sabo nie..

Dkt kol 1 kwn aku tu cal..igt pizza dah smpi rupa2nya x order lg n mtk tolong aku g beli kat sek 14 PJ..sian plak..so aku setuju lahh..

Terus janji ngan kakros g 14...

Inilah rupa Sek 14 PJ masa lunch..sesak giler..aku just drop kakros kat pizza then kenalah pusing2 carik parking..potong jari lah kalau ada parking kosong time2 cenggini..kirim salam!

Jadi aku duk je ler dlm keta..sambil dgr lagu...tambah serabut otak tgk keadaan sesak nie...

Lepas 20 min kakros msg..pizza dah siap..sooo aku pun gerak lah..smpai kat simpang tepi maybank tu..STUCK!!..keta xleh gerak..sebabnyaaaa..ADA MANGKUK AYUN YG BANGANG!!!..yg suke ati mak bapak dia je parking keta kat corner...nilah ketenya...

Aku plak dr arah nie..mmg susah nak lepas...kalo aku dr arah lurus xda masalah..

Dgn sumpah seranah berbakul dlm keta..terpaksalah aku reverse n u-turn ikut jln lain...ishhhh...mmg sakit ati giler aku kat kete tu..

Sorrylah pd kwn2 yg baca entry nie..ayat aku kasar sket (bukan selalu pun..)..mmg aku tgh tension dgn mcm2 benda..hopefully esok aku kembali ceria mcm biasa coz byk keje woooo nak kena settle....alahai!

No comments:

Post a Comment