Thursday, March 3, 2011

Selagi Stok Masih Ada...

Gara2 dpt cal dr kakak aku yg s stay kat sban..smlm lepas ofis terus aku ke Giant utk borong nie...

Sila abaikan background pic nie ye!

Stok susu nie utk anak2 dia yg 2 org..dia dah rayau satu Sban termasuk K.Pilah semata2 nak cari susu nie..tapi semua tempat xda stok..heran bin ajaib..

Smlm bila aku masuk je Giant..belambak2 susu nie..takda masalah pun kalo nak beli berpeket2..terus aku cal kakak aku nak beli bape peket..dia pun pesan suh beli 5 peket sorng tuk buat stok 2 bulan..

Aku tanya kat staf giant tu knp xda byk stok..katanya company nie nak buat packaging baru n nak abiskan stok lama..tapi cara diaorg ni mcm aniaya pengguna..mana xnya kalo nak abiskan stok lama pun kuarkan je ler yg baru..xlah susah nak cari..nnti sian plak kat anak2 buahku itu x dpt minum susu...

Hopefully stok yg ada ni cukuplah utk diaorg sementara nak tunggu keluaran baru....

No comments:

Post a Comment