Thursday, February 4, 2010

Rekod Tak Cantik Dah..

Minggu nie aku rasa tension sgt time pagi nak pegi keje..dan ketensionan aku ni berkait rapat dekat rekod kedatangan aku ke opis..

Isnin aku sampai kol 8.01 am..ni kira ok lah!
Selasa..8.05am..semakin lambat
Rabu..8.12am..lagiii lambat
Khamis..8.15am..lagi lagi bertambah lambat
Jumaat..???

Sume ni jadik sebab trafik light yg aku selalu lalu tu lambat..bkn lambat tapi timing tak betul..isshhh tension..member aku dah report kat mbpj..tapi camtu jugak..tgklah kot2 diaorg setkan balik ari ni ke (bersangka baik hehehe..)..

Sebelum ni aku keluar time yg sama cam aku kua minggu nie..tapi bole jer sampai opis b4 8am..sebb tu aku salah kan trafik light..bkn aku saje2 je reka cite tau..

Jadik esok agak2 kol bape pulak aku sampai opis...harap2 tak lebey dari 8.30am dan aku harap pihak tersebut dah setkan semula trafik light tu...kalo betul maknanya aku takkan lambat lg ke pejabat coz i'm very punctual person and hate late comers...:)

No comments:

Post a Comment