Friday, February 12, 2010

Long Vacation...

Sempena CNY..aku akan cuti panjang..takla panjang mana..till Wed..kira lama la jugak..mcm la aku yg nak sambut raya..hehehe..

Mcm biasa kalo cuti panjang aku akan balik kg..buat ape dok kl nie..nothing much to do if you're in big city during raya day..kedai byk tutup..tapi ada yg best..jln x sesak..bole baring2 lagi tgh jln..tp aku x penah lak cube..:)

Jadiknya pagi2 esok slps subuh..aku akan gerak ke kg..hopefully x byk kete pg esok..aku mmg suke balik pg2..cuaca sejuk..badan pun segar..tak sesak..dan x perlu nak rush2 bwk kete laju2 to reach kg..

So far I dun have any plan for the holiday..ikut dan je..kalo plan nnti x jd plak..sbnrnya kalo di kg byk aktiviti yg bole dibuat..kemas rumah..one of the big agenda..maklumla balik pun sebulan sekali..

Jadiknya blog aku nie akan kesunyian till wed..will update after my vacation..Selamat Bercuti kepada semua!..yang bwk kete hati-hati memandu..jgn bwk laju2..and plan your journey kay!

No comments:

Post a Comment