Monday, February 1, 2010

Jem Lagi??

Aku bukan nak cite psl jem yg disapu pd roti tu..tp psl jalan jem (jam??) kat hway.

Hujung minggu baru2 ni..aku balik kg dan mcm biasa aku akan balik KL ari Ahad..Jd aku gerak dari Sban dalam jam 8 mlm..dah kalo cam biasa akan smpi umah aku kat KL nie dalam 1 jam or less..tapi mlm td..kol 10 baru sampai..sebabnya..jln jem start dr hentian Sban smpi nak exit Nilai..rasa nak menangis pun ada..dah la masa tu mata mengantuk giler..

Dgn kelajuan yg x berapa nak laju tu..dgn penuh kesabaran aku drive..

Bila sampai kat tmpt punca jem tu aku jenguk2 lah..rupanya ada la ekciden sikit..sikit x sikit la..kaca cermin berterabur kat jalan..dah lps tmpt ekciden tu aku pun pelik knp jln x clear lagi..selalu laju je..rupa2nya adalah sebuah kete terbakar tersadai tepi jln..adussss..org ramai pakat tgk kete tu..bukan ada api pun..lps tu baru la laju..tension gilerr...

Yang aku pelik..knp la msti akan ada kemalangan kecik/besar yg akan buat jln jem giler..kalo jem yg bole sapu kt roti tu xdalah aku rasa bengang sgt..itu la..benda2 mcm ni bukan bole rancang..jd aku sentiasa peringatkan diri aku agar sentiasa hati2 masa drive..InsyaAllah selamat....

* entri ni aku tulis ari isnin (1/feb/10)..tapi aku pelik knp date kat atas tu ari ahad?..camna nak betulkan ek!

No comments:

Post a Comment