Friday, December 2, 2011

Sale..Sale..Sale...

Lunch yg panjang pd hari jumaat mmg disukai oleh wanita2 kat opis aku. Har3..it's soping time!!! Nak2 dah hujung tahun..punyalah byk clearance sale..sana-sini buat potongan hage..dan hari ini, aku n kakak2 kat opis nie menerjah 2 tempat yg buat clearance sale..

Pertama kitaorg g Nutrimetics..mmg dekat pun ngan ofis, so kenalah pegi jenguk kan..tgk apa2 yg patut yg boleh dibeli, kdg2 yg x patut pun terbeli sama..

mmg sale giler2..

murah kan?? lepas diskaun 5 hengget jer..masa pegi td takla ramai org sgt, maybe diaorg x tau psl sale nie..jd takla berebut2 kat kaunter..

cekidout apa yg aku rembat..x byk pun, beli brg 5 hengget jer..make-up2 x beli pun sbb stok byk lagi..

Barang 1..ladies wallet, hage asal rm59.90 lps diskaun RM5.. :)

Barang 2..cosmetic bag, hage asal rm29.90..5 hengget jugak, i like tis one!

shantek beg ni, smpi opis trus transfer brg2 make-upku..babai bag lama...ha3, beg sogo jer...

Lepas perabihkan duit dan masa kat sana..balik opislah. tapi on d way balik tu ternampak pulak yg ini..

Byk gaklah jual brg2 elektrik..murah gak lah kot..kot lahh..:)

Antara brg2 yg ada diskaun...ada byk sebenarnya..


Aku tak beli ape2 pun sbb mcm xda kepentingan utk membazirkan duit beli brg2 elektrik, pakai je apa yg sedia ada kat umah. Lepas ni mmg akan byk lagi sykt2 buat clearance sales, sempena ujung tahun, sempena cuti sekolah, sempena krismas pastu sempena tahun baru pulak..mmg kena byk sempena..dan sempena dgn itu pesanan aku BERBELANJALAH DENGAN BIJAK YE KAWAN2! :)

No comments:

Post a Comment