Tuesday, May 10, 2011

Majlis Penutup Sukan...

Minggu lepas adalah minggu sukan opis aku. Dan Sabtu baru2 nie adalah majlis penutupnya. Macam taun lepas, taun nie majlis yg sama buat kat Nilai campus. Dan kebetulan jugak sabtu tu aku nak balik kg. Dah alang2 tu singgah le kejap kat Nilai. Lagi satu nak ambik hadiah. Aku kan atlit serba boleh (nada perasan ki3).

Acara pertama pd pg itu ialah breakfast walk. Sebelum walk2 stretching dulu..lead by our sports officer. Aku breakfast jer, part walk tu idok ler.


Aku x join pun breakfast walk nie. Malas plak rasanya. Cuaca panas lak tuh.

Sambil tunggu acara penyampaian hadiah, diaorg ada buat sukan tradisional. Ada sepak takraw. Tapi main dalam bulatan je lah. Setiap pasukan di bagi masa 3 minit. Team mana yang timbang paling byk bola dalam 3 minit tu dikira juara.

Aku join gak, tapi bukan la sepak takraw..games buat layang2. Bukan senang tau nak buat kite nie, perlukan kreativiti yg tinggi. Ni team aku..

Setiap team dibagi 2 batang buluh kecik, selai kertas minyak, gunting, gam, pisau dan 3 keping kertas warna..jom tgk kerja keras kitaorang. Yg ni belum siap sepenuhnya..

Selepas berhempas pulas memerah otak..inilah hasilnya..taraaaaa (cam sama jer ngan yg td..he3)..

Tinjau2 team lain plak..mak2 yg lebih bersemangat dr anak2..anak2 wat derk jer..hu3

Satu je tradisional game yg aku join. Tak tahu lah result nya mcmmana. Rasanya team kitaorg dpt no 8 dr 9..haha..lawak2..tp x kisah pun menang atau kalah..yg penting we have fun.

Majlis end up lebih kurang kol 1. Aku tak tunggu pun majlis abis teruss zoommm balik kg..seblom tu singgah sban dulu amik my sis n naughty kid nie...

No comments:

Post a Comment