Saturday, April 16, 2011

Semuanya Gara-gara Sukan...

Setiap tahun UIA pasti akan buat sukan antara jabatan. Dan baru2 ni aku dilantik jd team manager for volleyball team. Of coz lah team for female only. And merangkap jd pencari bakat2 sukan dikalangan staf utk cawangan UIA PJ dan Nilai. Bermula jumaat last week misi aku bermula. Ramai tu nak cari..games volley, pingpong, carom & track and field. Tahun nie netball rejected! coz xda player, nak cuba volley plak. Called sana-sini..mmg lotih nak carik player..tp Alhamdullillah I managed to find 10 female staff to be in the team. Ini antara our players, nak main this weekend (16-17 Apr) and we trained only two days..it's okay guys..the main things is our participation kan???

Bersungguh2 diaorg berlatih. Very proud of you oals!


Aku minat main volley ni compared to netball. Tapi sungguh kiciwa aku bila serve tak lepas net. Selalu tu 1st serve lepas gak, kali nie hampeh dot com. Sekalipun x lepas! Huhuhu..dgn rasminya aku tak masuk team, jd manager jer lahh. Sakit tangan woooo, maklumlah dah lama x tampar bola tampar itu..sampai lebam2 tangan.

Tangan sakit dan lebam2. Malam2 kena boh minyak n bandage. Kena repair balik tangan nie coz lepas ni nak main games lain plak. Gila kuasa betul, semua games nak masuk he3.

UPDATE NEWS: Our team dapat no 3 out of 5 teams..menang 2 kalah 2. Bangga wooo dgn my team. Sbbnya..training 2 ari jer and semua player bidan terjun but they're all very talented. Luv u guyssss!!!!Next year kita cuba lagi!

No comments:

Post a Comment