Thursday, January 7, 2010

Tahun Baru d Melaka - Day 2

Hari ke-2 jalan2 d Melaka..kitaorg pergi ke Taman Buaya...buaya yang ada tak sebanyak masa aku datang bbrp tahun lepas..mungkin ramai (ramai??) dah mati kott...tapi tak syok sgt jalan2 kat sini..kecik sangat tempatnya..bayar RM8/dewasa..kanak2 aku tak ingat hagenya...tapi mcm x berbaloi dgn hage...
Kebetulan masa pegi tu ada show dgn buaya...apalagi kitaorg pun lepak2 jap sambil tgk show...
Kira show nye ngeri gak lah...letak tangan dlm mulut boya..seramm ooo..buatnya dingap..hilang terus tangan brother tu...show kedua plak..org tu letak duit lam mulut buaya..bukan guna kayu..tapi guna mulut...aku salute lah ngan brother tu...

Lepas taman buaya...kitaorg g lunch..lapar ooo tgk boya...hehehe..

Lepas makan pegi zoo pulak...aku tak masuk...malaih..tunggu dlm keta jer n zzzzzz...

Lepas zoo kitaorg gerak ke Banda Hilir...kat sini paling best...naik Eye on Malaysia..naik bot kat Sg. Melaka (ras cam kat Paris...)..g jonker walk...rupa2nya kat sini mmg tempat cha ya nun alif.. punya la ramai org..tapi bukan ada ape2 pun....pada aku yg penting sampai...
Kat sini lah batery camera aku kong...frust betul!...tak dapat snap gambar masa naik bot...huhuhu...tapi takpe..next time aku datang lagi...Melaka-N9 bukan jauh pun...

No comments:

Post a Comment